söndag 29 mars 2009

Solens strålar smekte min kind...

Idag var det jätte fint väder, helt underbart. Men självklart jobbade jag.. Städade stugor på Idre Fjäll, inte det roligaste man kan göra en sån dag. Men men de gick bra egentligen. Jobbade med Josse, Nattis och Lollo. Som vanligt när jag är med Josse och Nattis, blir jag helt uppe i varv och pratar och skrattar heeela tiden , ganska sjukt hur jag blir egentligen Men dom gjorde jobb-dagen mycket lättare :)

När jag kom hem var jag ute och gick med Matilda en sväng och det var verkligen välbehövligt och mycket trevligt. De var jätte länge sen vi sågs så det fanns mycket att prata om. Matilda och jag har vart kompisar från första stund, hon var min första bästa vän, alltid lekte vi med varandra de fanns ingen annan än Matilda. Men när vi började skolan så gled vi lite ifrån varandra under några år och nu ses vi inte så ofta men ändå känns det som att vi ses varje dag eller i alla fall oftare än vad vi gör. För det känns så lätt och bra att prata med henne, vi känner varandra så bra på något vis så det blir så lätt, för med andra människor kan det vara svårt att prata så öppet om allt men Matilda och jag har den där riktigt bra relationen och guud vad jag är glad för det! Det känns verkligen jätte bra att veta att man har en person som Matilda vid sin sida. Du är verkligen en av dom bästa personerna jag känner, du har verkligen allt det en person ska vara! Du är guld värd!

Och i morgon är det dags för en nya skolvecka, jag är inte överdrivet taggad. Men det ska nog gå bra, det är mycket roligare i skolan nu för tiden när vi tjejer i klassen har blivit tajtare , de är riktigt roligt. Dom flesta dagarna skrattar jag från stund ett i skolan, såå jävla kul ;) hehe.

Ja, men nu ska jag sova:)
Vi hörs ..

/ S.N

1 kommentar:

  1. Men gud Sandra jag blir nästan rörd av det du skriver ju! Du är verkligen brrrrraa du och jag känner vekligen precis så som du skrev :D

    SvaraRadera