måndag 30 mars 2009

Jag är chockad !!

Är just hem kommen ifrån cafét, vart bara en halv film , men har man sällskap med Nattis och Josse blir allt roligt. Helt klockrena är ni, vilka jävla stjärnor :D
Men till saken jag skulle berätta om. När jag kom hem, så gick jag in i mitt rum ( som har varit så ostädat så jag har mått dåligt) när jag kommer in ser det städat ut, oro väckande städat ut, för det var nämligen så att min älskade lillebror Pontus 6 år ( 6 ÅR!!!!) har städat mitt rum!!! PLUS att han hade bäddat rent i min säng . Heeelt sjukt att han kan ta sig till att göra det, men guuud vad det känns underbart, vilken lillebror alltså. :D Ja shit! snacka om att känna lycka just nu ;)

I morgon är det för övrigt den jobbigast dagen i skolan på hela veckan, sååå seg är den , tråkigaste ämnena som finns ... men men det ska nog gå, hoppas jag.
Nu är det spårlöst . Sen BALLAR AV STÅL , så jäkla kul är de! och för en gång skull ska jag försöka klara av att inte somna innan de är slut:P

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar