måndag 30 mars 2009

En helt vanlig måndag ..

Idag var det en skoldag fylld med skratt och irritation, men den var väl helt okej ska inte klaga. Jobbigt bara att inte alla kan ta ansvar och göra det man ska göra , speciellt när det gäller grupparbeten. För det är inte så kul att få en dålig bedömning pågrund av någon annan , men men nu är det bara så, så nu får man bara ta nya tag.

Snart ska jag bege mig ner till cafét på filmkväll, alltid lika trevligt, bara det är en bra film. Idag hoppas jag på en skräckis, även fast jag skriker och blunder mest hela tiden gillar jag dom bäst på filmkvällarna. Lustigt, men den där känslan är ganska härlig faktisk, hehe.

De känns som att de här inlägget var väldigt tråkigt, men snart kommer jag igång kanske och då börjar de roliga ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar