måndag 30 mars 2009

Här ska jag visa er vilka dom bästa är


Om ni bara visste hur mycket ni betyder för mig! Bara genom att tänka på alla våra tjejkvällar och allt annat vi har gjort tillsammans brister jag ut i ett stort leende och jag sitter här och skrattar för mig själv :) Shit alltså jag älskar våra stunder tillsammans, jag önskar att vi var tillsammans oftare.. Men nu snart är det sommar och då kommer det hända mycket jäkelskap om jag känner oss :D
Jag vill aldrig skiljas från er, även fast vi snart kommer gå ut i livet och kanske flytta åt olika håll hoppas jag att det alltid kommer att vara vi! För jag vet inte hur jag skulle klara det utan er...
Jag älskar er!

1 kommentar:

  1. Jag kan inte annat än att säga det samma, ni är helt underbara allihop :) Och jag vill aldrig mista er, inte för något i världen. Och Nesset, nu fortsätter du blogga! ;) Det förgyller min dag. <3

    SvaraRadera