tisdag 21 april 2009

En lista

Ditt namn? - Sandra Louise Nesset
Lång är du? - Något mellan 1.67-1.70
Spelar du något instrument? - Yes, gitarr
Dina första tankar när du vaknar av väckarklockan? Vart är snooze knappen ?
Är du hungrig? - Nope
Vart befinner du dig just nu? - Björkvägen 5 i Särna , i mitt rosa rum !
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Vita
Vad är du bra på? - Skratta
Har du några husdjur? - Hunden Zimba :)
Är du singel? - Oh yes
Vem vet mest om dig? - Jag själv, Ingrid och mamma
Vad vill du ha just nu? - sommar :)
Ditt mål i livet? - Vara lycklig !
Rädd för?- Döden
Har du körkort? - Nope
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Hmm, de vet jag inte
Pepsi eller Coca cola? - Cola zero
McDonalds eller Burgerking? - Spelar inte roll, känns de som
Sjunger du? - Klart jag gör!
Vad har du för skostorlek? - 37
Vill du gifta dig? - Ja, jag ska ha ett sagobröllop med min prins ;)
Kommer du överens med dina föräldrar? - Yes
Din hårfärg? - Brunt
Skorna du hade på dig idag? - Vita puma
Grönan eller Liseberg? - Liseberg utan tvekan!
Favorit klädmärke? - jag bär allt som är snyggt
Favoritårstid? - Sommar. så niiice
Favoritmat och dryck? - mycket, men säger just nu, Pizza och cola. Nyttig e något jag är !
Hur svarar du i telefonen hemma? - Hej de är Sandra
Hur svarar du i mobilen? - Hallå
Sov du ensam inatt? - Ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Klädde på mej
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Kollade på tv
Vad var det senaste någon sa till dig? - kommer faktiskt inte ihåg de
Vad är det för väder hos dig nu? - Mörkt
Godaste glass smaken? - Twister
Sover du tungt? - Kanske
Druckit idag? - Mjölk, te, vatten, Loka
Drömmer du mardrömmar? - händer
Favoritklädsel? - Leggings och något längre upptill
Vad ser du om du tittar till höger? - Tv:n
Favoritgodis? - Något surt
Hur många kuddar sover du med? - 2
Längtar du mest efter just nu? - Sommaren
Vad väntar dig om 10 år? - Ett underbart liv
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Jag vet inte, men de luktar gott
Snus eller cigaretter? - Absolut inget utav de
Vill du ha barn? - Klart de :)
Längtar du till din nästa födelsedag? - Alltid nice med presenter och tårta , så ja de gör jag
Är du snäll? - De tror jag nog
Är du blyg? - Oftast inte
Tycker du att du har fin dialekt? - Tycker att jag snackar rikssvenska, men de sägs att jag inte gör de, så nja vi säger väl sådär...
Har du spytt i nåns knä? - De tror jag inte
Tycker du om fester? - Si si !! :)
Har du använt någon hårprodukt idag? - Yeah
Har du bråkat med någon idag? - Nej, bråk e onödigt
Vad har du för planer till helgen? - ska till Borlänge kanske
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 20
Är du sugen på något just nu? - hmm, dej!
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Jaaa
En bra film? - Wall-E
brukar du läsa horoskop? - Ja och stämmer gör de!
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Katt eller råtta? - Katt, eller Nisse Elins katt,!
Hund eller katt? - Hund
Vad såg du senast på tv? desperat housewivs
Gillar du din pappa? Jag älskar honom flera miljoner varv runt jorden och tillbaka!

2 kommentarer:

  1. vännen.. nu är det dax att uppdatera lite igen :)<3

    SvaraRadera
  2. jävligt kul blogg...nooot! uppdatering på hög nivå!

    SvaraRadera