tisdag 21 april 2009

<3

Länge sen jag skrev, bara för att det inte finns mycket att skriva. Händer inte så mycket liksom.

Men mitt påsklov var bra, hela familjen Nesset var hemma och det är verkligen något jag älskar, det känns som den gamla goda tiden.

Mina storebröder är mina största förebilder, har nog alltid varit så att jag vill vara som dom, göra som dom och vara med dom på allt som ska göra. Men dom har alltid varit ett litet " lag" , dom mot världen liksom, jag fick mest vara med bara för att dom skulle vara snälla och låta mej försöka. Så är det lite nu också. Jag är deras lilla lillasyster och dom tror nog inte att jag klarar det dom klarar. Men dom har en stor del i att jag är den jag är. För jag har verkligen haft den bästa uppväxten man kan ha! jag lovar er, jag vill inte ändra något . Och gud vad jag älskar min familj!!

Kan sammanfatta påsk lovet så här:
Familj, släkt, fiske, slalom, skoter, fjäll, mat, godis, mys, kompisar, fest, sol, skratt, spel m.m...




Se där, gulligt! Men jag ställer mej frågan, vem hade klippt min lugg??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar